fbpx
skip to Main Content
Nieuwe Visuele Identiteit Voor Leo De Kock

Nieuwe visuele identiteit voor Leo de Kock

Aardappelverpakker met hart voor de aardappel

Begin 2019 werden wij door Leo de Kock gekozen als bureau dat aan de slag mocht met het ontwikkelen van een nieuwe visuele identiteit. We zijn een intensief traject gestart waarbij we zowel met Leo de Kock als hun moederbedrijf Agrico in gesprek gingen. Naast het ontwerpen van een strak woordmerk en het introduceren van het nieuwe kleurenpalet waarbij zwart-wit staat voor de nuchtere no-nonsense aanpak van Leo de Kock en de goud warme kleur staat voor de roots van de aardappel, is er ook fotografie van het bedrijf en van het eindproduct in onze studio gemaakt. We hebben de highlights van het bedrijf in Purmerend vastgelegd én foodfotografie van het eindproduct gemaakt waarbij we aardappelen, groenten en uien in hun mooiste vorm hebben vastgelegd.

Afgelopen dinsdag, 7 januari 2020 is hun nieuwe huisstijl gelanceerd door de directeur Jan Bijleveld, Mariska Werring en Susanne Wittenberg. Met een druk op de rode knop stond de nieuwe website live en gaan zij 2020 in met een mooie passende nieuwe stijl die weergeeft waar zij voor staan!

Bekijk hier de case.

Lees hieronder het volledige persbericht van Leo de Kock:

Purmerend, 7 januariBij Leo de Kock zijn wij bezig met een moderniseringsslag. Waar staan wij voor, waar gaan wij voor en wat betekent dit voor de wijze waarop wij met u samenwerken? U leest het op onze geheel vernieuwde website www.leodekock.nl die wij vandaag hebben gelanceerd.

Op de pagina’s van onze vernieuwde website presenteren wij ons als uw professionele AG-retailpartner, die in de keten van akker tot groothandel en supermarkt de verbindende factor is.
Op een zo duurzaam mogelijke manier aan retailers leveren met een faire prijs voor onze telers is de missie van Leo de Kock. Kort en krachtig:
Het beste voor teler en retailer! Wij weten ons hierbij gesteund door ons moederbedrijf Agrico uit Emmeloord, een innovatieve aardappelcoöperatie die zich richt op het ontwikkelen en telen van hoogwaardige poot- en tafelaardappelen.

De naam Leo de Kock is vormgegeven als modern en eigentijds logo, waar gekozen is voor onder andere een gouden warme kleur die de roots van de aardappel weergeeft.

Vanuit onze bedrijfslocatie in Purmerend worden jaarlijks meer dan dertig miljoen verpakkingen met aardappelen en groenten naar groothandels en supermarkten in heel Nederland getransporteerd. Momenteel wordt het pand grondig verbouwd om snel op de eigen en op de toekomstige wensen van u als klant te kunnen inspelen.

Steeds geavanceerdere computergestuurde processen zullen in de nabije toekomst een nog nauwere samenwerking met u als teler en retailer mogelijk maken. Ook werken wij bij Leo de Kock aan complete transparantie in de keten en een doorontwikkeling van de eigen organisatie. Dit alles met als doel in 2025 dé AG-retailpartner in Nederland te zijn.

Back To Top