m
Animated block pattern
Drukwerk

Een kwartaal vol beurswanden

In de eerste maanden van het jaar staat de agenda altijd vol met beurzen, en dat zien we ook terug bij onze klanten. Zo kon je onze beurswanden voor Houweling en Centrica vinden op HortiContact en de wand voor Croonwolter&dros stond op de Aqua Nederland beurs.

Het motto “Zien en gezien worden” geldt vaak op beurzen. Het is essentieel dat, ondanks de beperkte ruimte van je stand, jouw bedrijf direct opvalt en laat zien wat het te bieden heeft. Door slim gebruik te maken van de elementen van de stand, kun je je onderscheiden tussen alle andere stands. Een goed ontworpen beursstand is dus heel belangrijk. Uiteraard passen wij de richtlijnen van de huisstijl toe op het ontwerp, maar voor het ontwerpen op zo’n groot formaat gelden ook andere regels, dan bijvoorbeeld bij een brochure of webdesign. We letten op de plaatsing van belangrijke elementen. Wat staat op welke hoogte. Ooghoogte is daarbij zeker het uitgangspunt. Verder staan er in een stand vaak meerdere elementen die meespelen in het standontwerp. Er vallen deuren in een wand of er wordt gebruik gemaakt van videoschermen die in een wand vallen. Allemaal belangrijke onderdelen om rekening mee te houden en het totaalplaatje tot een succes te maken.

Marco: ‘Het leukste hierbij is om ‘groot’ te denken en alle elementen mooi samen te laten vallen.’

Wil je ook zo’n indrukwekkende beurswand, of ben je benieuwd naar alle mogelijkheden om je stand aan te kleden? Neem dan contact met ons op via hallo@mooijontwerp.nl.