m
Animated block pattern
Visuele identiteit

Restyle visuele identiteit Heemskerk fresh & easy

De trouwe lezers van deze nieuwsbrief weten dat we al jarenlang samenwerken met Heemskerk fresh & easy. Onze werkzaamheden voor hen zijn altijd zeer divers, variërend van het ontwerp, fotografie en opmaak van verpakkingen tot advertenties, brochures, interne communicatie en beursmateriaal. Maar nu was het eindelijk tijd voor een update van de huisstijl. Het bedrijf is in ontwikkeling en groeit internationaal, en het logo wilden ze daarin mee laten bewegen. Dit alles maakte een restyle van de visuele identiteit noodzakelijk.

We zijn begonnen met het doorontwikkelen van het logo. De eerste wijzigingen zijn subtiel, zodat de herkenbaarheid behouden blijft. Voor de oplettende kijker zijn er echter duidelijke aanpassingen te zien, met strakkere vormen en een helderdere uitstraling. Naast het logo zijn er nog veel meer belangrijke elementen die de visuele identiteit van een bedrijf vormen. Voor Heemskerk hebben we het kleurenpalet aangepast naar een frisser en moderner geheel. Ook de iconen en illustratiestijl zijn vernieuwd, en we hebben een nieuwe richting ingeslagen met de fotografie. Met frisse beelden van salades en maaltijden krijg je meteen zin in gezond eten. Fresh & easy! Dit sluit perfect aan bij waar Heemskerk voor staat: wij maken gezond eten lekker én makkelijk.

Momenteel zijn we druk bezig om deze basis van de visuele identiteit om te zetten naar verschillende brochures en materialen die te zien zullen zijn op de Fruit Logistica beurs in Berlijn van 5-7 februari.

Binnenkort dus meer!