m
Animated block pattern
Visuele identiteit

Visuele identiteit & beeldconcept voor Heemskerk Flowers

10 januari heeft Heemskerk Flowers hun nieuwe visuele identiteit gepresenteerd aan de medewerkers. Het afgelopen jaar hebben we achter de schermen hard gewerkt aan de update van de huisstijl, met een bijzondere focus op het beeldconcept. De nieuwe slogan, ‘With passion we bloom the world’, is omgezet in een beeldstijl die perfect weergeeft waar Heemskerk Flowers voor staat, met een sterke nadruk op hun kernwaarde: Passie.

De vernieuwde huisstijl is moderner en frisser, met zachte, harmonieuze kleuren. Het stralende middelpunt is een bloeiende wereldbol – een krachtig symbool dat laat zien hoe we samen de wereld laten bloeien. De directie van Heemskerk Flowers hecht veel waarde aan hun medewerkers en benadrukte tijdens de onthulling dat iedereen die een rol speelt in het bedrijf van groot belang is.

Het was extra leuk om de fotoshoot te doen met de eigen medewerkers als modellen. Op een drukke dag in de fotostudio werden de modellen in de watten gelegd met haarstyling, visagie en kledingstyling. We gebruikten prachtige bloemen uit het eigen assortiment van Heemskerk en een prachtig gearrangeerde wereldbol met echte bloemen, verzorgd door Conny Klaver van CK Bloemen maakte het plaatje compleet.

Naast de schitterende foto’s die we hebben gemaakt, hebben we samen een geweldige dag gehad vol energie en plezier. Wat een prachtig bedrijf! We kijken uit naar de verdere samenwerking.